Πέμπτη , 18 Απρίλιος 2024

Το Viber παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία Public Accounts για επιχειρήσεις

To Viber, μία από τις κορυφαίες παγκοσμίως εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, ανακοινώνει σήμερα τη νέα υπηρεσία «Public Accounts» που θα επιτρέπει σε επιχειρήσεις, δημοφιλή εμπορικά σήματα και δημόσια πρόσωπα να αλληλεπιδρούν σε προσωπικό επίπεδο, εύκολα και αδιάλειπτα με τους περισσότερους από 800 εκατ. μοναδικούς εγγεγραμμένους χρήστες της εφαρμογής ανά την υφήλιο.

Μέσω των «Public Accounts το Viber θα προσφέρει πλέον τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις, δημοφιλή εμπορικά σήματα και δημόσια πρόσωπα να επικοινωνούν αμφίδρομα με το κοινό τους μέσω μιας εύχρηστης πλατφόρμας που συγκεντρώνει ποικίλα εργαλεία 1-on-1 chat (προσωπικής συνομιλίας) ή δημόσιας αναμετάδοσης.

«Μέχρι τώρα εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Viber για να επικοινωνούν δωρεάν και με ασφάλεια με τους φίλους, την οικογένεια και το επαγγελματικό τους περιβάλλον.

Σήμερα λανσάρουμε ένα νέο κανάλι με το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να αλληλεπιδρούν και με τις επιχειρήσεις», δήλωσε ο Michael Shmilov, γενικός διοικητικός διευθυντής (COO) της Viber.

Το πρώτο σετ εργαλείων της νέας υπηρεσίας θα δώσει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν το κοινό τους στο Viber με μηνύματα και μέσω μιας εμπλουτισμένης διεπαφής χρήστη που μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες κάθε επιχείρησης.

Πώς λειτουργεί

Ως ένα κανάλι επικοινωνίας που ενθαρρύνει την αμφίδρομη επικοινωνία και την προσωπική επαφή, τα Public Accounts μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τα τμήματα πωλήσεων, marketing και τεχνικής υποστήριξης των εταιρειών για ανακοινώσεις και κάθε είδους ενημερώσεις.

Mε τη δημιουργία ενός Public Account, οι διαχειριστές και συμμετέχοντες αποκτούν τα εργαλεία για μια εύκολη, άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία με το κοινό, δίνοντας έτσι ζωή στο ίδιο το brand.

Η νέα υπηρεσία περιλαμβάνει τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων προς τους followers με διάφορους τρόπους, όπως μέσω ενός υπάρχοντος αυτοματοποιημένου συστήματος Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) της εταιρείας, μέσω άμεσων μηνυμάτων (1on1 chats) ή με τη χρήση chatbots (ψηφιακών ρομπότ αυτόματης επικοινωνίας).

Επιπλέον, οι δημόσιοι λογαριασμοί (Public Accounts) παρέχουν τα εξής εργαλεία:

  • Εργαλεία αναζήτησης για την εύκολη εύρεση επιχειρήσεων
  • Άμεση ενσωμάτωση μέσω της Διεπαφής Προγραμματισμού Εφαρμογών (ΑΡΙ) του Viber
  • Ευρύτερη επικοινωνία μέσω της πλατφόρμας Δημόσιων Συνομιλιών (Public Chats)

Πηγή