Δευτέρα , 17 Ιούνιος 2024
Κοιλιακοί από... σπίτι: Εύκολες ασκήσεις για να αποκτήσετε καλοσχηματισμένους κοιλιακούς

Κοιλιακοί από… σπίτι: Εύκολες ασκήσεις για να αποκτήσετε καλοσχηματισμένους κοιλιακούς

Η Άνοιξη πλησιάζει και τα χοντρά και φαρδιά πουλόβερ θα μπουν για τα καλά και πάλι στα… συρτάρια. Τη θέση τους θα πάρουν χρωματιστά t-shirt, crop tops και εφαρμοστά floral φορέματα. Και επειδή εσείς είστε fashion icon κορίτσια, είναι σίγουρο πως θα ακολουθήσετε τη μόδα κατά γράμμα. Για να δείξει όμως ωραία ένα κομμάτι πρέπει να έχει και το κατάλληλο εφόδιο που δεν είναι άλλο από ένα καλλίγραμμο κορμί.

Δείτε, λοιπόν, μερικές ασκήσεις που θα τονώσουν τους κοιλιακούς σας και θα τους προετοιμάσουν για τα πιο ανοιξιάτικα outfits. Ξεκινήστε από σήμερα κιόλας και αποκτήστε επίπεδη κοιλιά στο πι και φι.

Άσκηση 1

Σταθείτε σε όρθια στάση με τα πόδια σας ανοιχτά στο ύψος των ώμων και τα πόδια σας ελαφρώς λυγισμένα. Σηκώστε τα χέρια σας ψηλά και τεντώστε τα. Από τη θέση αυτή, λυγίστε προς τα κάτω το δεξί σας χέρι ενώ ταυτόχρονα ανεβάζετε και το δεξί σας γόνατο προς τα πάνω. Προσπαθήστε ο αγκώνας σας να πλησιάσει όσο το δυνατόν περισσότερο το γόνατό σας. Κάνετε 10 επαναλήψεις και αλλάζετε πλευρά.

*Κάνετε 3 σετ των 10 επαναλήψεων

Άσκηση 2

Ξαπλώστε ανάσκελα και σχηματίστε μία γωνία 90 μοιρών με τα πόδια σας. Τοποθετήστε τα χέρια σας τεντωμένα δίπλα από τα πλευρά σας και σφίξτε αρκετά καλά την κοιλιά σας. Από τη θέση αυτή, προσπαθήστε να κατεβάσετε τα τεντωμένα σας πόδια όσο το δυνατόν πιο κοντά στο έδαφος. Η μέση σας πρέπει να μείνει σταθερά κολλημένη στο έδαφος για να αποφύγετε τα ατυχήματα.

*Κάνετε 3 σετ των 10 επαναλήψεων

Άσκηση 3

Ξαπλώστε ανάσκελα και τεντώστε τα πόδια σας μπροστά. Τοποθετήστε τα χέρια σας κάτω από το κεφάλι σας και ανασηκωθείτε ελαφρά από το έδαφος. Σηκώστε και τα πόδια σας ψηλά σχηματίζοντας μία γωνία περίπου 40-50 μοιρών και ξεκινήστε τα ψαλίδια. Ο κορμός σας πρέπει να είναι σταθερός και να κινούνται μόνο τα πόδια.

*Κάνετε 3 σετ των 15 επαναλήψεων

 

 

 

Πηγή: queen.gr