Πέμπτη , 17 Ιούνιος 2021

Οδηγός ξεκούρασης για πολυάσχολες μαμάδες!

Το να είσαι μαμά εκτός από το ότι είναι το ωραιότερο πράγμα στον κόσμο που μπορεί να συμβεί σε μια γυναίκα, είναι και το πιο κουραστικό. Οι μέρα μιας μαμάς ξεκινά νωρίς το πρωί, είναι γεμάτη ευθύνες και υποχρεώσεις απέναντι στην οικογένειά της και τελειώνει αργά το βράδυ, χωρίς καμία προσωπική απόλαυση!

Κακά τα ψέματα, η προσωπική περιποίηση μιας μαμάς, η ξεκούραση και η ψυχική της υγεία έρχεται πάντα σε δεύτερη μοίρα και κανείς δεν πρόκειται να την προσέξει και να την περιποιηθεί περισσότερο, πέρα από τον ίδιο της τον εαυτό.

Έτσι τι μπορεί να κάνει μια μαμά για να χαλαρώσει και να απολαύσει εξίσου τόσο τις καθημερινές υποχρεώσεις όσο και τον προσωπικό της χρόνο; Ακολουθήστε 7 παρακάτω παραδείγματα που σας προτείνουμε

  1. Βρείτε χρόνο να γαλουχήσετε τον πνευματικό εαυτό σας. Αυτό μπορείτε πολύ εύκολα να το καταφέρετε, διαβάζοντας αγαπημένα βιβλία το μεσημέρι του σαββατοκύριακού σας ή το βράδυ που κοιμούνται τα παιδιά. Εκτός από τα βιβλία, μια χαλαρωτική και όμορφη λύση είναι και η μουσική, κατά τη διάρκεια που περπατάτε ή που οδηγείτε το αυτοκίνητό σας. Ακόμη και 5 λεπτά να καταφέρετε να διαβάσετε ένα βιβλίο ή να ακούσετε ένα αγαπημένο τραγούδι, αρκούν για να σας σας ηρεμήσουν.
  2. Να κινήστε. Η φυσική δραστηριότητα έστω και 10 λεπτά κάθε μέρα θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε το στρες της ημέρας. Η άσκηση θα σας ενεργοποιήσει και θα διώξει το άγχος μακριά. Μπορεί να είναι δύσκολο βάλετε μια άνω τελεία στην καθημερινότητά σας για να πάτε για μια βόλτα ή να πάτε στο γυμναστήριο, αλλά σκεφτείτε το μετά που θα σας κάνει να νιώθετε καλύτερα.
  3. Βρείτε δημιουργικές διεξόδους που μπορείτε να απολαύσετε, γράφοντας, πλέκοντας, μαγειρεύοντας ή ζωγραφίζοντας. Αυτές είναι μερικές από τις δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε.
  4. Βρείτε χρόνο να γελάτε. Δείτε αστείες ταινίες στην τηλεόραση με την οικογένειά σας, βρεθείτε με τις φίλες σας ή διαβάστε αστεία blogs που θα σας κάνουν να γελάσετε!
  5. Διαχειριστείτε τον χρόνο που αφιερώνετε στα social media σοφά. Αποφύγετε να κοιτάτε τα emails σας. Αποφύγετε τις συζητήσεις που θα σας αγχώσουν και επισκεφθείτε σελίδες που θα σας χαλαρώσουν!
  6. Φτιάξτε ένα πρόγραμμα μαγειρικής. Γνωρίζοντας το τι ώρα θα φάτε αλλά και τι θα φάτε, θα σας βοηθήσει να μην αγχώνεστε για το τι θα πρέπει να μαγειρέψετε για την οικογένειά σας.
  7. Ξεκουραστείτε αρκετά. Κακά τα ψέματα. Όλοι γνωρίζουν πώς οι μαμάδες, κόβουν τις ώρες του ύπνου τους ώστε να τα προλάβουν όλα μέχρι το τέλος της ημέρας. Αυτό είναι λάθος όμως, καθώς οι μαμάδες, χρειάζονται τον ύπνο τους περισσότερο από όλους. Μια μαμά πρέπει να ξεκουράζεται και να κοιμάται με την πρώτη ευκαιρία ώστε να «φορτίζει» τις μπαταρίες της.

Βρείτε χρόνο να φροντίσετε τον εαυτό σας και θα ανακαλύψετε πώς είστε μια μαμά, μια φίλη και μια σύζυγος με μεγάλη υπομονή!


Πηγή