Σάββατο , 20 Απρίλιος 2024
Καμπάνια Ενημέρωσης για τον Συστηματικό Ερυθηματώδη Λύκο από την Ελληνική Εταιρεία Αντιρευματικού Αγώνα / ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α

Καμπάνια Ενημέρωσης για τον Συστηματικό Ερυθηματώδη Λύκο από την Ελληνική Εταιρεία Αντιρευματικού Αγώνα / ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α

Η Ελληνική Εταιρεία Αντιρευματικού Αγώνα (ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α) με την συνεργασία Ελλήνων καλλιτεχνών  ξεκινά ενημερωτική καμπάνια με διακριτικό τίτλο «LUPUS GR 2020» σκοπός της οποίας είναι η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού σχετικά με τον Συστηματικό Ερυθηματώδη Λύκο.

Η δημιουργία μιας τέτοιας καμπάνιας  της οποίας εμπνευστής και “Project Leader” είναι ο ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης Μιχάλης Κωνσταντινίδης, έχει βασικό στόχο να συμβάλλει στη διαδικασία αποστιγματισμού της νόσου καθώς το άκαμπτο πρόβλημα της προκατάληψης και του στίγματος απέναντι στην ψυχική και σωματική ασθένεια παραμένει αναλλοίωτο.

Με τη συμπαράσταση καλλιτεχνών κι όχι μόνο, οι οποίοι δεν έλαβαν αμοιβή για την συμμετοχή τους, η καμπάνια «LUPUS GR 2020» αποτελείται από φωτογραφίες, καθεμία από τις οποίες έχει διαφορετικό μήνυμα για τον ΣΕΛ και 2 τηλεοπτικά spots.

Η Ελληνική Εταιρεία Αντιρευματικού Αγώνα έχει ως σκοπό να «τρέξει» την καμπάνια αυτή όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και παγκόσμια σε συνεννόηση και  το Lupus Europe, την EULAR, το EURORDIS και το PAIN ALLIANCE EUROPE, στα οποία είναι μέλος.

Αξίζει να σημειωθεί σημειώνει η κα Αθανασία Παππά, Πρόεδρος της ΕΛΕΑΝΑ, ότι επί του παρόντος, δεν υπάρχει παγκόσμια καμπάνια Λύκου που να υποστηρίζεται από όλους τους οργανισμούς καθώς ορισμένοι απ’ αυτούς έχουν διαφορετικά χρώματα, φιλοσοφία, ακόμα και διαφορετικό μήνα ευαισθητοποίησης με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση σε ασθενείς και όχι μόνο. Ωστόσο η δύναμή της Τέχνης είναι τόσο ελκυστική που αν οι οργανώσεις για τον ΣΕΛ την ασπαστούν μπορούν να δημιουργήσουν θαύματα αναδεικνύοντας ένα παγκόσμιο πρόβλημα υγείας.


Πηγή