Κυριακή , 1 Μάιος 2022

Γυμνάστρια αποκαλύπτει τι πρέπει να κάνετε και να τρώτε για να νιώσετε super fit -«Είναι το μαγικό ελιξίριο» | ΖΩΗ

Με την έλευση του 2022, πολλοί έβαλαν σαν στόχο να ξεκινήσουν επιτέλους τη δίαιτα που τόσο καιρό αναβάλλουν ή καλύτερα να προχωρήσουν σε αυμια πιο υγιεινή διατροφή.

Μια καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και μητέρα δύο παιδιών από την Αυστραλία, αποκάλυψε το νούμερο ένα μυστικό της για μια τέλεια φυσική κατάσταση και εμφάνιση. Ο λόγος για την Μπελίντα Νόρτον, η οποία είπε ότι στόχος της για το 2022 είναι «να ενθαρρύνει τους άλλους» και η πρώτη συμβουλή της είναι να αυξήσουν την πρόσληψη ωμών, υγιεινών τροφίμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Είναι πραγματικά το μαγικό ελιξίριο για το επίπεδο απόδοσης του σώματός μας. Αυτά τα τρόφιμα που καλλιεργούνται στη γη προάγουν την εσωτερική υγεία από την πέψη, έως τα συστατικά που ενισχύουν το αίμα», έγραψε.

«Σας ενθαρρύνω να τρώτε ωμά λαχανικά καθημερινά και να αυξάνετε την κατανάλωσή σας προσθέτοντας λαχανικά σε κάθε γεύμα συμπεριλαμβανομένου του πρωινού», πρόσθεσε.

Η Μπελίντα συνιστά να κάνετε απλές τροποποιήσεις, όπως να προσθέσετε σπανάκι στα αυγά, να τρώτε ωμά καρότα ως σνακ, να τρώτε αγγούρια, να απολαμβάνετε ωμό κουνουπίδι με ντιπ και να προσθέτετε λαχανικά σε κάθε δείπνο.

«Το γεγονός είναι ότι το φαγητό δεν είναι απλώς θερμίδες, οι πληροφορίες του που χρειάζονται τα κύτταρά μας για να λειτουργήσουν, είναι οι πληροφορίες που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο μεταβολισμός μας είτε για να λειτουργεί αποτελεσματικά, είτε για να είναι νωθρός», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Όταν τρώμε σάκχαρα, χυμούς φρούτων ή επεξεργασμένους υδατάνθρακες, πηγαίνουν κατευθείαν στο συκώτι, όπου αρχίζει να παράγει λίπος, πυροδοτώντας αντίσταση στην ινσουλίνη και προκαλώντας χρόνια υψηλά επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα, οδηγώντας έτσι το σώμα να αποθηκεύει τα πάντα, που σημαίνει ότι έχει τοξικότητα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόσθεσε επίσης, ότι «πραγματικά» τρόφιμα όπως τα λαχανικά και τα φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, υγιή λίπη (αβοκάντο και ελιές), προϊόντα ολικής αλέσεως χωρίς γλουτένη, όσπρια, πρωτεΐνες και θαλασσινά) δίνουν στα κύτταρά σας τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λειτουργήσουν όσο το δυνατόν καλύτερα.

«Βελτιώνουν το δέρμα, τα μαλλιά, τη λειτουργία του εγκεφάλου, τη διαύγεια του νου και το ανοσοποιητικό», είπε. «Το να τρως καλά δεν πρέπει να αφορά μόνο την ποσότητα, αλλά πιο επιτακτικά την ποιότητα».

Η Μπελίντα μοιράζεται τακτικά κόλπα και συμβουλές για την υγεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πρόσφατα δημοσίευσε τη μυστική «επαναφορά ρουτίνας πέντε βημάτων» για να ενθαρρύνει τους Αυστραλούς να αναθεωρήσουν τον τρόπο ζωής τους.

Ποια είναι λοιπόν τα πέντε πράγματα που πρέπει να κάνετε για μια «ρουτίνα επανεκκίνησης» του 2022;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

1. Γράψτε μια λίστα υποχρεώσεων κάθε μέρα

«Η καθημερινή ρουτίνα έχει αποδειχθεί ότι μειώνει το άγχος», εξήγησε η Μπελίντα. «Τείνουμε να γεμίζουμε τον εγκέφαλό μας με τη “λίστα υποχρεώσεων” μας, και αυτό μπορεί να είναι απίστευτα συντριπτικό όταν επαναλαμβάνεται στο μυαλό μας».

Όταν γράφετε τη λίστα σας, συνιστά να την κολλήσετε σε ένα εμφανές σημείο για να τη βλέπει όλη η οικογένειά σας, ώστε όλοι να γνωρίζουν τι πρέπει να γίνει.
Αυτό θα σας βοηθήσει να βγάλετε τη λίστα από το μυαλό σας και σημαίνει ότι όλοι γνωρίζουν τι πρέπει να γίνει.

2. Ξεκινήστε τη μέρα σας με λίγη αερόβια άσκηση

Το δεύτερο πράγμα το οποίο υποστηρίζει φανατικά η γυμνάστρια, είναι 30 λεπτά πρωινής καρδιαγγειακής άσκησης, η οποία σας βοηθάει να είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

«Ξεκινήστε κάθε μέρα το πρωί, με αερόβια άσκηση (περπάτημα, τρέξιμο ή ποδήλατο) 30 λεπτά πριν το πρωινό σας», είπε.

«Έρευνα έχει
δείξει ότι τα διαταραγμένα ρολόγια του
σώματος σχετίζονται με πολλές σωματικές
και ψυχικές παθήσεις, όπως η κατάθλιψη,
ο διαβήτης, η παχυσαρκία και οι καρκίνοι.
Μια ρουτίνα θα εξασφαλίσει ότι
εξακολουθείτε να αισθάνεστε παραγωγικοί
και γεμάτοι στην καθημερινή σας ρουτίνα,
ακόμα και όταν είναι απρόβλεπτη».

Κάντε αυτή την πρωινή κίνηση ένα αδιαπραγμάτευτο μέρος της ρουτίνας σας και κερδίστε τους στόχους υγείας σε μία μόλις εβδομάδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

3. Καταγράψτε τυχόν σκέψεις πριν τον ύπνο

Το τρίτο πράγμα που είπε η Μπελίντα ότι κάνει ευλαβικά, είναι να καταγράφει τις σκέψεις της κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί.

«Η δημιουργία της λίστας των στόχων σας και των υποχρεώσεων για την επόμενη μέρα σας βοηθά πραγματικά να αποκτήσετε κίνητρα», είπε. «Γράψτε και τις στιγμές από εκείνη την ημέρα για τις οποίες είστε ευγνώμονες και τι σκοπεύετε να κάνετε αύριο», συμπλήρωσε.

Στη συνέχεια, φροντίστε να κοιμάστε μεταξύ επτά και οκτώ ωρών κάθε βράδυ για να μεγιστοποιήσετε την ξεκούραση σας.

4. Γράψτε ένα εβδομαδιαίο μενού για δείπνο

Η σύνταξη ενός εβδομαδιαίου μενού για δείπνο είναι μια από τις αγαπημένες συνήθειες της Μπελίντα.

«Τοποθετήστε το σε ένα ορατό μέρος για να το δουν όλοι και προσπαθήστε να διατηρήσετε το μενού για δύο εβδομάδες εναλλάξ για να εξοικονομήσετε πραγματικά διανοητικό χώρο, χρόνο και χρήμα», εξήγησε.

Εάν μπορείτε, ξεκινήστε μια καλή ρουτίνα προετοιμασίας ενός υγιεινού σνακ, γεύματος ή μούσλι κάθε Κυριακή.

Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ λιγότερο πιθανό να αναζητήσετε κάτι ανθυγιεινό όταν είστε κουρασμένοι και με ελάχιστο χρόνο, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

5. Κάντε 30 λεπτά ενδυνάμωσης τρεις φορές την εβδομάδα

Τέλος, η Μπελίντα αποκάλυψε ότι το να έχετε «κλειδωμένο» πρόγραμμα άσκησης ή προπόνησης θα σας κρατήσει «παρακινημένους, κινητικούς και ευθυγραμμισμένους».

«Η κινητικότητά μας είναι η υγεία μας», είπε. «Ο χρόνος είναι το εμπόδιο στις περισσότερες καταστάσεις στην άσκηση, ωστόσο όλοι πρέπει να δίνουμε προτεραιότητα στην κίνηση του σώματός μας για την υγεία μας».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φροντίστε να
κάνετε 30 λεπτά άσκησης ενδυνάμωσης
τρεις φορές την εβδομάδα, καθώς και την
καθημερινή σας αερόβια άσκηση για
καλύτερα αποτελέσματα.

«Προσθέστε
διατάσεις και κάποιες διασκεδαστικές
δραστηριότητες γυμναστικής στην ύπαιθρο
για να δημιουργήσετε μια πραγματικά
ισορροπημένη ρουτίνα σώματος», πρόσθεσε.


Πηγή