Τρίτη , 27 Οκτώβριος 2020

Η καθημερινότητα ενός οδηγού της Coca-Cola

Ένας δημοσιογράφος του Business Insider κατάφερε να τρυπώσει στην καθημερινότητα ενός επαγγελματία που κάνει παραδόσεις Coca-Cola στη Νέα Υόρκη.

Ο Miguel Santiago συμφώνησε να τον αφήσει να τον ακολουθήσει στο μακρύ του ταξίδι μέσα στην πόλη, αποκαλύπτοντάς μας έτσι τα πώς και τα γιατί ενός επαγγέλματος.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘div-gpt-ad-1539094950449-0’); });

Όπως ακριβώς και οι συνάδελφοί του, το ωράριο ξεκινά στις 4:00 τα χαράματα και η μέρα του περιλαμβάνει παραδόσεις σε όλο το Μανχάταν. Αυτό κάνει ο 66χρονος Santiago εδώ και 20 χρόνια, τροφοδοτεί την πόλη με τα μπουκάλια του γνωστού αναψυκτικού, δίνοντας ουσιαστικά ζωή σε αυτό που είναι η Coca-Cola.

Κάθε πρωί οδηγεί ένα φορτηγό γεμάτο με προϊόντα της Coca-Cola στον νεοϋορκέζικο σταθμό Penn Station, όπου με τον βοηθό του Louis Gonzales, ο οποίος εργάζεται επίσης 18 χρόνια σε αυτή τη θέση, ξεκινούν την περιπλάνησή τους στην αχανή πόλη.

Κάθε φορτηγό χωρά 600 καφάσια των 24 μπουκαλιών, κάτι που σημαίνει πως παραδίδουν ακόμα και 14.400 μπουκάλια τη μέρα. Όσο για τη βάρδια, ξεκινά από το κέντρο διανομής της Liberty Coca-Cola στο Μπρονξ στις 4:00 τα ξημερώματα, όπου βρίσκει το φορτηγό του γεμάτο με τα προϊόντα.

Μέχρι τις 4:30 έχει παραλάβει το καθημερινό του δρομολόγιο, έχει ελέγξει το φορτίο του αλλά και το φορτηγό του και είναι έτοιμος για το ταξίδι του. Οι Δευτέρες και οι Τρίτες είναι οι πιο δύσκολες μέρες, αφού τα καταστήματα στοκάρουν προϊόντα για όλη την υπόλοιπη βδομάδα.

Το σύστημα με τα δρομολόγια σέβεται όπως λέει την παλαιότητα, κάτι που σημαίνει πως ο Santiago, ένας από τους παλαιότερους από τους 100 οδηγούς της εταιρίας, έχει πλέον το προνόμιο να διαλέγει από τους πρώτους. Και διαλέγει συνήθως το Penn Station του Μανχάταν που είναι κοντά, όπου παρκάρει το φορτηγό του και κάνουν τις παραδόσεις με τα πόδια, καθώς οι πελάτες βρίσκονται τριγύρω.

Μέχρι τις 6:40 π.μ. έχει ήδη σταθμεύσει και ξεκινά τις παραδόσεις, αδειάζοντας σταδιακά το φορτηγό του. Και προγραμματίζει το δρομολόγιο με βάση το ωράριο των πελατών του, καθώς οι φούρνοι ανοίγουν πρώτοι, μετά τα καταστήματα εστίασης κ.ο.κ.

Κατά τις 7:20, έχοντας κλείσει περισσότερες από 3 ώρες δουλειάς, κάνει διάλειμμα για κολατσιό. Στη συνέχεια εφοδιάζει αυτόματους πωλητές και καταστήματα που ανοίγουν αργότερα ή δέχονται τις προμήθειες μετά τις 11:00 το πρωί.

Κι όλα αυτά μέσα στα λοξά βλέμματα πεζών, ποδηλατών και αυτοκινητιστών, καθώς οι παραδόσεις προϊόντων είναι δύσκολη δουλειά και μπαίνουν αναγκαστικά στο διάβα των περισσότερων.

Η δουλειά του σταματά κατά το μεσημεράκι, στις 12:30 μ.μ., όταν το πρόγραμμα βγήκε για τη μέρα. Σε μία ώρα θα βρίσκεται στην κεντρική αποθήκη στο Μπρονξ, όπου θα ξεφορτώσει τα καφάσια και θα καθαρίσει το φορτηγό. Μέχρι την επομένη…

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

localStorage.clear();


Πηγή