Δευτέρα , 30 Ιανουάριος 2023

Παρακολουθήσεις: Τέλλογλου κατά Documento, Βαξεβάνης κατά Αυγής -Κατηγορίες για σκανδαλοθηρία και πρακτοριλίκια

Αίσθηση έχει προκαλέσει η δημόσια αντιπαράθεση μεταξύ Documento (Κ. Βαξεβάνης) και Reporters United (Τάσος Τέλλογλου) με φόντο της παρακολουθήσεις.

Η άνευ προηγουμένου αντιπαράθεση ξεκίνησε όταν στο Insidestory.gr του κ. Τέλλογλου, σε ρεπορτάζ του για τις υποκλοπές, χαρακτήρισε εφημερίδα tabloid (σ.σ. στη Βρετανία χρησιμοποιείται ο όρος για να υποδηλώσει τον σκανδαλοθηρικό Τύπο) το Documento του Κ. Βαξεβάνη.

Μάλιστα, κρατώντας σαφείς αποστάσεις από τις λίστες που δημοσίευσε η εφημερίδα (στις 5/11 δημοσιεύτηκαν τα πρώτα 35 ονόματα) σε εμφανώς ειρωνικό ύφος το site αναφέρει ότι «κάθε Κυριακή ο κατάλογος συμπληρώνεται» και υπογραμμίζει: «Ενώ αυτό το κυριακάτικο τελετουργικό είναι βαρύ σε σεξ, ψέματα και εκβιασμούς, δεν παρέχει σχεδόν κανένα από τα στοιχεία και τις πηγές που χαρακτήριζαν προηγούμενες ανεξάρτητες έρευνες. Μέχρι στιγμής κανένας από τους κατονομαζόμενους δεν έχει επιβεβαιώσει δημοσίως αν έχει μολυνθεί».

Σημειώνεται, ότι το άρθρο του σάιτ του κ. Τέλλογλου για την διαδρομή του ιδιωτικού αεροσκάφους που μετέφερε το Predator το αναδημοσίευσε η Αυγή.

Το απόγευμα της Τετάρτης, ο εκδότης του Documento Κ. Βαξεβάνης, σε ανάρτησή του υποστήριξε ότι «επιχειρείται να αποπροσανατολιστεί η κοινή γνώμη και για τις υποκλοπές» και επέκρινε σφόδρα (χωρίς να κατονομάσει τα Μέσα, το inside Story και την Αυγή που το αναδημοσίευσε) για το Predator.

«Ενώ είναι καταφανείς οι ευθύνες Μητσοτάκη, κάποιοι δημοσιεύουν “έρευνες” για αεροπλάνα που πήγαν στο Σουδάν για να πουλήσουν το Predator. Να μιλάμε για φαντάσματα, αλλά όχι για Μητσοτάκη».

Κλιμακώνοντας την αντιπαράθεση, ο εκδότης Βαξεβάνης έκανε retweet πρωτοσέλιδο δημοσίευμα του Documento από το 2018 όπου κατηγορούσε ευθέως το insidestory και τον Τ. Τέλλογλου ότι χρηματοδοτούνται από το Βρετανικό ΥΠΕΞ.

Ενώ επικαλούμενος και πάλι αορίστως το Predator έκανε μια ακόμη ανάρτηση κατά δημοσιογράφου που δεν τον κατονόμασε.

Απαντώντας στο κείμενο του insidestory, δημοσιογράφος του Documento σχολίασε ενοχλημένος: «Σήμερα έμαθα ότι δουλεύω σε σκανδαλοθηρική εφημερίδα από συνάδελφο που με αφορμή την 3η λίστα προέβλεπε παρέμβαση του FBI λόγω της σπουδαιότητας κάποιων ονομάτων. Μετά το αφαίρεσε. Μετά ξανάγραψε tabloid. Too cheap για το απαύγασμα της ανεξάρτητης δημοσιογραφίας»

Ακολούθησε άλλος δημοσιογράφος του Documento που απαντώντας στον Τέλλογλου για τα περί tabloid και τις ανακρίβειες, σχολίασε: «Με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσε κάποιος να πει ότι η δική τους δουλειά είναι πρακτορίστικη. Και ο νοών νοείτο».

Στα social media έγινε επίσης σούσουρο, καθώς πολλοί χρήστες εντόπισαν την άγρια κόντρα:


Πηγή