Σάββατο , 14 Δεκέμβριος 2019
Beach body: Επίπεδη κοιλιά μέχρι το καλοκαίρι (και χωρίς ροκανίσματα)!

Beach body: Επίπεδη κοιλιά μέχρι το καλοκαίρι (και χωρίς ροκανίσματα)!

Και ποια γυναίκα δεν έχει μπει στον πειρασμό ενός crop top αυτές τις ηλιόλουστες ημέρες; Πήρατε ήδη μία γεύση καλοκαιριού το τριήμερο που μας πέρασε, αλλά ακόμη τρέχετε και δεν προλαβαίνετε. Η άδεια αργεί (δυστυχώς) και το σώμα σας ακόμη δεν έχει αποκτήσει την καλοκαιρινή του… μορφή. Η φουσκωμένη κοιλίτσα δε δέχεται με τίποτα να… πέσει και εσείς αδυνατείτε να κάτσετε στον πάγκο των κοιλιακών.

Δεν είστε μόνες στον κόσμο αυτό, αφού η πλειονότητα του γυναικείου πληθυσμού θέλει επίπεδη κοιλιά, χωρίς όμως να κάνει… ροκανίσματα. Δείτε, λοιπόν, τι πρέπει να κάνετε και δείτε το κορμί σας να μεταμορφώνεται μέσα σε μόλις λίγες εβδομάδες.

Διατροφή

-Πίνετε πολύ νερό για να ενυδατώνετε τον οργανισμό σας και ταυτόχρονα να διώχνετε τις τοξίνες.

-Αντικαταστήστε μερικές κούπες του καφέ με πράσινο τσάι. Όσο ο καιρός ανοίγει, μπορείτε να δροσιστείτε κιόλας με ένα ποτήρι παγωμένο τσάι.

-Δοκιμάστε smoothies, αρκετά θρεπτικά και ταυτόχρονα… διαιτητικά.

– Μόλις σηκωθείτε από το κρεβάτι, γευτείτε νερό με λεμόνι και τζίντζερ

-Αποφύγετε τα junk foods και δείξτε ιδιαίτερη προτίμηση σε τροφές όπως μήλα, γκρέιπφρουτ, ωμά λαχανικά, κράκερς, βρώμη, πλιγούρι, ξηροί καρποί, κοτόπουλο και ψάρι.

-Μειώστε την ποσότητα του αλατιού και της ζάχαρης όσο το δυνατόν περισσότερο.

Γυμναστική

-Προγραμματίστε ένα 20λεπτο τρέξιμο σε καθημερινή βάση. Αν δεν μπορείτε να πάτε στο γυμναστήριο, απλά φορέστε τα αθλητικά σας και κάντε μερικούς γύρους το τετράγωνο του σπιτιού σας.

-Δοκιμάστε την άσκηση της σανίδας. Ξαπλώστε δηλαδή μπρούμυτα, τεντώστε τα πόδια σας και στηριχτείτε στους αγκώνες σας. Σφίξτε αρκετά καλά την κοιλιά σας, κρατήστε το σώμα σας σε ευθεία γραμμή και μείνετε ακίνητες για 15 δευτερόλεπτα.

-Ακολουθήστε εναλλακτικές ασκήσεις κοιλιακών: Σταθείτε, για παράδειγμα, σε όρθια στάση με τα πόδια σας ανοιχτά στο ύψος των ώμων και τα πόδια σας ελαφρώς λυγισμένα. Σηκώστε τα χέρια σας ψηλά και τεντώστε τα. Από τη θέση αυτή, λυγίστε προς τα κάτω το δεξί σας χέρι ενώ ταυτόχρονα ανεβάζετε και το δεξί σας γόνατο προς τα πάνω. Προσπαθήστε ο αγκώνας σας να πλησιάσει όσο το δυνατόν περισσότερο το γόνατό σας. Κάνετε 10 επαναλήψεις και αλλάζετε πλευρά.

-Πατήστε το rewind και πάρτε το σχοινάκι σας. Ναι, το παιδικό σας παιχνιδάκι θα σας βοηθήσει να κάψετε πολύ γρήγορα το περιττό λίπος.

Πηγή: queen.gr