Δευτέρα , 20 Σεπτέμβριος 2021
Ακολουθήστε αυτό το μενού τριών ημερών και χωρέστε ξανά στο σέξι μαγιό των διακοπών!

Ακολουθήστε αυτό το μενού τριών ημερών και χωρέστε ξανά στο σέξι μαγιό των διακοπών!

Υιοθετήστε τα προτεινόμενα μενού για κάθε γεύμα της ημέρας και για τρεις μέρες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποια μπαχαρικά θέλετε αλλά καταναλώστε υγρά με μηδέν θερμίδες.

ΠΡΩΙΝΟ
1. 1/2 γκρέιπφρουτ, 1 φλιτζ. bran flakes (νιφάδες από πίτουρο), ¾ φλιτζ. άπαχο γάλα, 8 μέτριες φράουλες ή ½ φλιτζ. βατόμουρα (φρέσκα ή κατεψυγμένα).

2. Χυλός βρώμης: Ετοίμασε το με ½ φλιτζ. βρώμη και 1 φλιτζάνι άπαχο γάλα. Ρίξε από πάνω 1/3 φλιτζ. κομμένα σε φέτες κατεψυγμένα ροδάκινα και 1 κουτ. σουπ. ψιλοκομμένα αμύγδαλα.

3. Δύο τηγανίτες με δημητριακά ολικής άλεσης (περίπου 90 θερμίδες η κάθε μία), με γαρνίρισμα: ½ φλιτζ. γιαούρτι και ¾ φλιτζ. βατόμουρα ή ψιλοκομμένες φράουλες.

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
1. Σάντουιτς: 1 σταρένια πίτα, 60 γραμμάρια στήθος γαλοπούλας ή άπαχο χοιρινό, 30 γραμμ. τυρί mozzarella με χαμηλά λιπαρά, ½ ψητή κόκκινη πιπεριά (κομμένη σε λωρίδες), 2 κουτ. γλυκ. άπαχη μαγιονέζα και μικρά φύλλα σπανάκι.
• Σταφύλια

2. Σαλάτα: Συνδύαστε 3 φλιτζ. πράσινη σαλάτα με 90 γραμμ. άσπρο τόνο, 1 μικρή ντομάτα κομμένη σε φέτες, 3 φέτες κόκκινο κρεμμύδι, ½ μέτριο αγγούρι και ¼ φλιτζ. κρουτόν. Πρόσθεστε για γεύση 1 κουτ. γλυκ. ελαιόλαδο και 2 κουτ. σουπ. αρωματικό ξίδι.
• 180 γραμμ. άπαχο γιαούρτι ή 1 κουπ. άπαχο γάλα

3. Σούπα: Βράστε 600 γραμμ. φακή με 1 κουτ. γλυκ. χυμό λεμονιού και ¼ κουτ. γλυκ. αποξηραμένο άνηθο. Δώστε γεύση με 1 κουτ. σουπ. τυρί cottage
• Μακαρόνια: Προσθέστε ½ φλιτζ. βρασμένα μακαρόνια, 1 μικρή ντομάτα κομμένη σε κύβους, 2/3 φλιτζ. κολοκυθάκια κομμένα σε κύβους, 2 κουτ. γλυκ. χυμό λεμονιού και 1 κουτ. σουπ. ελαιόλαδο

ΒΡΑΔΙΝΟ
1. Ψάρι: «Ραντίστε» και από τις δύο πλευρές τα 200 γραμμ. άσπρο ψάρι (μπακαλιάρο ή γλώσσα) με κάποιο μπαχαρικό της αρεσκείας σου. Ψήστε το στη σχάρα μέχρι το ψάρι να γίνει διαφανές σε κάθε σημείο.
• Μέτρια ψημένη πατάτα (150 γραμμ.) με 2 κουτ. σουπ. καυτερή σάλτσα ή 2 κουτ. σουπ. γιαούρτι
• 1 ½ φλιτζ. μπρόκολο στον ατμό με 1 κουτ. σουπ. παρμεζάνα.

2. Γαρίδες με μακαρόνια: Βράσε 8 μεσαίες καθαρισμένες γαρίδες σε ½ φλιτζ. κόκκινη σάλτσα για περίπου 5 λεπτά. Ανακάτεψε τες με 1 φλιτζ. βρασμένα χοντρά ζυμαρικά και γαρνίρισε τα με 2 κουτ. γλυκ. παρμεζάνα.
• 1 ½ φλιτζ. βρασμένα στον ατμό πράσινα φασόλια ανακατεμένα με 1 κουτ. γλυκ. βούτυρο ή ελαιόλαδο και λίγο χυμό λεμονιού.

3. Κοτόπουλο με μουστάρδα και μέλι: 200 γραμμ. ψητό στήθος κοτόπουλο (χωρίς την πέτσα) που θα το κόψεις σε φέτες και θα το περιχύσεις με 1 κουτ. γλυκ. μέλι, 1 κουτ. γλυκ. μπαλσάμικο και 1 κουτ. γλυκ. μουστάρδα.
• 8 σπόρους σπαράγγια, ψητά ή βρασμένα στον ατμό.

Πηγή: queen.gr