Πέμπτη , 5 Δεκέμβριος 2019
Οι τροφές που αδυνατίζουν

Οι τροφές που αδυνατίζουν

Καταναλώνονται καθημερινά και είναι πεντανόστιμα

Ποιος θα το φανταζόταν ότι η σοκολάτα θα «στριμωχνόταν» σε μια λίστα με τις τροφές που …αδυνατίζουν. Κι όμως, σύμφωνα με διαιτολόγους και μελέτες η αμαρτία αυτή μπορεί να κάνει και καλό! Ιδού μια λίστα με τις τροφές που καταναλώνονται άφοβα για όμορφα και αδύνατα αποτελέσματα:

1.Αγκινάρες 

Τα τρόφιμα ζύμωσης, όπως το γιαούρτι είναι θαυματουργά για την απώλεια βάρους επειδή είναι γεμάτα με προβιοτικά-τα υγιή βακτήρια που ζουν στο έντερο-, βοηθούν το σώμα να αφομοιώσει τα τρόφιμα και ρυθμίζουν τον μεταβολισμό, λέει η διαιτολόγος Melissa Halas-Liang σύμφωνα με άρθρο του Harper Bazaar. Αλλά τα πρεβιοτικά, από τα οποία πρέπει να τρέφονται τα προβιοτικά προκειμένου να επιβιώσουν, είναι εξίσου σημαντικά. Οι αγκινάρες λοιπόν είναι μια πλούσια πηγή σε πρόσληψη πρεβιοτικών, καθώς είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες.

2.Νερό

Μπορεί να μην είναι τροφή, αλλά πίνοντας νερό βοηθά στο να μην μπερδεύουμε τη δίψα με την πείνα. Το νερό σας γεμίζει έτσι ώστε να τρώτε λιγότερο. «Και το πόσιμο κρύο μπορεί ακόμη και να βοηθήσει στην επιτάχυνση του μεταβολισμού, αν θα πίνετε έξι φλιτζάνια, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «The Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism».

3.Σοκολάτα 
Παραείναι καλό για να είναι αληθινό. Κι όμως. Μελέτες έδειξαν ότι αυτοί που καταναλώνουν συχνά σοκολάτα, είναι αρκετά αδύνατοι από εκείνους που την κατανάλωναν σπάνια.

4. Cottage Cheese
«Δε νομίζω πως υπάρχει άλλο είδος τυριού που να μην είναι πλήρες, καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνες και ασβέστιο», αναφέρει η διαιτολόγος Keri Gans, συγγραφέας του «The Change Diet Small».

5.Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι πλούσια σε L-καρνιτίνη, ένα αμινοξύ που μπορεί να τροφοδοτήσει το μεταβολισμό σας.

6.Σμέρουρα (raspberries)
«Τα σμέουρα είναι ιδανικά για μια αδύνατη φιγούρα, διότι θα σας βοηθούν στο να αισθάνεστε πλήρεις», λέει η Gans.

7.Αυγά 

«Ενισχύουν τον κορεσμό, γεγονός που μειώνει τη συνολική πρόσληψη ενέργειας», λέει ο η διαιτολόγος Melissa Halas-Liang

8.Σπανάκι

Πλούσιο σε σίδηρο, κρατά υψηλά τα επίπεδα ενέργειας και βοηθά στη μεταφορά οξυγόνου στα κύτταρα του αίματος.

9.Πίκλες 
Είναι ένα υπέροχο σνακ γιατί ικανοποιούν την ανάγκη για κάτι αλμυρό ή τραγανιστό και έχουν ελάχιστες θερμίδες, σημειώνει ο Gans.

 

 

Πηγή: newsbeast.gr

Αφήστε μια απάντηση